söndag 29 mars 2009

Öurgh....

Jaha, så var det söndag morgon. Brevlådor och vägkoner står fint uppradade i rummet, bloggen är full med suddiga festbilder, publicerade direkt från puben och jag sitter och väntar på baksmällan :)
Det är ungefär nu man ställer sig den klassiska frågan: var det värt det? Svaret är ja!
Jag sprang på boråsare som trodde att jag var göteborgare (när jag är onykter når jag först göteborgs-stadiet, när det är riktigt illa börjar jag prata norska... det ni!)
För övrigt är fishermans friend jäävligt gott. Vakten på stället där vi var (byckarens) kände tydligen inte vakten vi har på studentkåren i kristianstad. Bummer, men han var trevlig ändå. Ett av mina "fylleintressen" är att prata med vakterna, och gärna försöka komma på någon relation mellan dem och någon jag känner... (Förlåt, jag är säkert jättedryg och stör ert jobb, men de tär ju så trevligt!) Sprang på sambons svågers syster och hennes man, det var lite kul. Betydligt mer fart på dem igår än vad man brukar se. På vägen hem skördades den sedvanliga blandningen av vägkoner och andra attiraljer... Why? Ptjaa.... det tar vi någon annan gång...

2 kommentarer:

Sandra -Vildkatten sa...

Låter som en traditionell utekväll. I vilken stad befann ni er under denna trevliga afton??

Pinky sa...

Simrishamn :)