torsdag 16 april 2009

Köttbullar och spaghetti

Idag gjorde jag köttbullar från början helt själv.. Faktiskt för första gången :)
Hittade receptet på ica.se och det var bland annat chilisås i, riktigt goda blev de. Något som jag saknat i flera år nu, till och från, har varit köttbullar med pasta och ketchup. Sambon är av åsikten att man ska ha potatis och brunsås till köttbullar, medans jag är uppvuxen med pastavarianten.
Sjukt gott blev det iaf, och det räckte till matlåda till både mig och sambon imorgon också.
Nu är klockan för mycket igen... Dags att nanna!

3 kommentarer:

Sandra -Vildkatten sa...

Thomas saknade färdiga köttbullar och makaroner. kompromiss där, det får han äta när jag inte är hemma så äter vi hemlagade med tillbehör när jag är med :D

Johan sa...

har lagt till din blogg på min / Disko

Johan sa...

www.mangokid.blogg.se

/Disko